Het project ‘Aanleg Kunstgrasveld’ is in volle gang en de afgelopen vier weken zijn er flinke vorderingen gemaakt (zie website). De onderlaag is eerst afgegraven en daarna opgevuld met drie lagen. Al deze werkzaamheden zijn uitgevoerd door de aannemer.  Een groot aantal werkzaamheden komen echter op rekening van de voetbalvereniging zelf, zodat wij de uiteindelijk ook flink hebben kunnen besparen op de eindprijs. Zo zijn er vanaf vorige week zaterdag al ‘bandjes’ geplaatst en worden vanaf zaterdag 20 maart de tegels gelegd.  Voor deze werkzaamheden zijn wij dus wederom op zoek naar vrijwilligers om een handje te helpen. In december 2020 hebben op vier á vijf dagen ook al zo’n 60 mensen ons geholpen en wij vragen dan ook bij deze of ook zaterdag 20 en 27 maart en zaterdag 3 april een groot aantal spelende leden, leden, vrijwilligers, supporters enz. een helpende hand toe willen dienen. Ben je beschikbaar en wil je graag mee helpen op één van de gevraagde dagen, meld je dan aan via een mail naar ‘accommodatie@vvvorden.nl of een appje naar ’06-37475929’ (Bestuurslid accommodatie ‘WIlbert de Leeuw’). Zie hieronder het schema met de ‘eigen werkzaamheden’.

De werkzaamheden die vanaf 13 maart gedaan moeten worden zijn:

• betonrand plaatsen rond veld 3 (kunstgras) en veld 2
  • Bestrating rondom veld 3 (kunstgras)
  • Bestrating tussen veld 2 en 3 (kunstgras)
  • Bestrating tussen accommodatie en veld 3 (kunstgras)
  • Ballenvanger langs het kunstgrasveld aan de zwembad-zijde
  • Ballenvanger achter het kunstgrasveld aan de hamelandweg-zijde