Het originele schema voor de aanleg van het kunstgrasveld is door de sneeuwval en vorst in de 2e en 3e week van februari met 2 weken uitgesteld. Vandaar dat ook de werkzaamheden voor de vrijwilligers, dus zeg maar de werkzaamheden die wij als vereniging ‘zelf’ gaan doen, ook twee weken op geschoven. Vandaar dat afgelopen week en zaterdag 14 maart een groep vrijwilligers is begonnen met het plaatsen van ‘bandjes’ en tevens het eerste zand al hebben ‘uit gereden’, zodat er vanaf zaterdag 20 maart ‘gestraat’ kan worden. Wilt u als lid, vrijwilliger, supporter of geinteresseerde van v.v. Vorden een handje helpen en ervoor zorgen dat het geheel ook door zelfwerkzaamheid op een fraaie en goede manier wordt opgeleverd ….. Meld u dan aan via de mail om op een ochtend, middag of gehele dag een handje te helpen : accommodatie@vvvorden.nl !

De ochtendshift begint om 09.00 uur en u wordt dan om 08.45 uur verwacht onder de overkapping bij de kantine en de middagshift begint om 13.00 uur en hierbij kunt u zich om 12.45 uur melden. Wilt u graag de gehele dagen meehelpen dan wordt tussen de middag voor een maaltijd gezorgd. De werkzaamheden zullen voornamelijk ‘straten’ behelzen, maar ook de vangnetten langs de grens met het zwembad en achter het doel bij de hamelandweg moeten door zelfwerkzaamheid geplaatst in geinstalleerd worden.