‘IJs en weder dienende’ zal er vanaf  maandag 1 februari gestart worden met het kunstgrasproject. De voorbereidingen zijn al ruim een maand geleden begonnen en lopen keurig op schema, zodat vanaf 1 februari de aannemer haar werkzaamheden kan verrichten. In dit schema vindt je ook nog een aantal onderwerpen terug die via zelfwerkzaamheid door onze club uitgevoerd dient te worden. Voor deze werkzaamheden zijn wij dus wederom op zoek naar vrijwilligers om een handje te helpen. In december 2020 hebben op vier á vijf dagen ook al zo’n 60 mensen ons geholpen en wij vragen dan ook bij deze of ook in februari en maart een groot aantal spelende leden, leden, vrijwilligers, supporters enz. een helpende hand toe willen dienen. Ben je beschikbaar en wil je graag mee helpen op één van de gevraagde dagen, meld je dan aan via een mail naar ‘accommodatie@vvvorden.nl of een appje naar ’06-37475929’ (Bestuurslid accommodatie ‘WIlbert de Leeuw’). Zie hieronder het schema met de ‘eigen werkzaamheden’.

Vrijdag en zaterdag 19 en 20 februari 2021 half februari
Vrijdag en Zaterdag 26 en 27 februari 2021 eind februari
Vrijdag en Zaterdag  5 en 6 maart 2021 begin maart
Vrijdag en Zaterdag 12 en 13 maart 2021 half maart