Of het nu één uurtje per week bardienst in de kantine is, vier uur per week trainer van een jeugdteam of bijna elke dag actief op de accommodatie: jullie zijn als vrijwilliger het bindmiddel van de club en de pilaren waarop V.V. Vorden is gebouwd.

Graag willen we daar op 25 maart aanstaande nog eens extra aandacht aan besteden, van 16:00 – 21:00 uur op ons sportpark, met een aantal activiteiten waarbij uiteraard de inwendige mens ook niet wordt vergeten.

Tevens wordt tijdens de bijeenkomst de vrijwilliger van het jaar bekend gemaakt. Als bestuur vinden wij deze persoon dit beslist heeft verdiend, maar tegelijkertijd staat deze vrijwilliger symbool voor jullie allen, die onbezoldigd telkens maar weer klaar staan voor onze club.

Graag zien we jullie dan ook op zaterdag 25 maart!

Voorbeeld van afbeelding