De voetbalvereniging PAX uit Hengelo (Gld) organiseert dit weekend het traditionele ‘Quick-toernooi’ waarbij de standaardelftallen van vier regionale verenigingen aan mee doet, nl. PAX zelf, Ruurlo, Keyenburgse Boys en v.v. Vorden. Vorden 1 speelt vanavond om 19.00 uur de wedstrijd tegen PAX en op zondagmiddag komt het elftal van trainer Wouter Schouten uit tegen zijn oude club Ruurlo. Dit jaar heeft PAX eveneens het Quick-toernooi georganiseerd voor vier jeugdteams van vier regionale verenigingen, nl. de JO11-1, JO13-1, JO15-1 en JO17-1. Deze vier jeugdteams van v.v. Vorden komen morgenvroeg in actie vanaf 09.00 uur en spelen drie wedstrijden van 2x 10 minuten (JO11-1 en JO13-1)  en s’middags vanaf 13.15 komen de JO15-1 en JO17-1 in actie en zij spelen drie keer een wedstrijd van 2x een kwartier. Kom gezellig vanavond naar het 1e elftal op Sportpark ‘t Elderink in Hengelo (Gld), moedig morgenvroeg en morgenmiddag de jeugdelftallen van v.v. Vorden aan en bekijk zondagmiddag de wedstrijd van Vorden tegen Ruurlo om 14.00 uur.