De mooiste weken van het seizoen zijn in aantocht, want de laatste 6 á 7 wedstrijddagen in de maanden april en mei zijn niet alleen competitierondes onder vaak heerlijke omstandigheden, maar zijn ook vooral de weekenden waarin vele beslissingen vallen. Afgelopen weekend begon deze ‘voorjaarsserie’ met een zonnige wedstrijddag waarbij zowel VR1, het 2e elftal en het 7e elftal hun koppositie verstevigden of veroverden. Vorden VR1 wonnen keurig de derby tegen AZC in Zutphen en het 7e elftal nam wraak op het team GFC 3 dat tot nu toe voor de enige nederlaag van het team van trainer Jeroen Tijssen had gezorgd. Beide teams blijven zodoende koploper in hun klasse. Tenslotte won ook Vorden 2 keurig de thuiswedstrijd met 3-0 tegen Ruurlo 2 en aangezien Grol 3 verloor is het team van de trainers Stijn Wentink en Hugo van Ditshuizen nu weer koploper in de res. 2e klas. Bij de damesafdeling is VR2 is nu al vier wedstrijden achter elkaar ongeslagen, want na een gelijkspel en twee overwinningen werd er nu een hele knappe 1-1 behaald tegen de nummer vier van de ranglijst FC Eibergen VR2. Het 3e, 5e en 6e elftal verloren alle drie hun wedstrijd en vooral de nederlagen van het 5e en 6e gebeurde maar met 1 doelpunt verschil. Het 3e elftal moest het opnemen tegen koploper Longa’30 11 en verloor met 1-3 niet alleen de onderlinge confrontatie maar ook de strijd om de 1e plaats. Vorden 3 en Vorden 4 (1-0 winst) staan in deze competitie nu op de 2e en 3e plek van de ranglijst. Hierboven en hieronder twee foto’s van de wedstrijd van Vorden VR2 dat dus heel erg knap met 1-1 gelijkspeelde in en tegen Eibergen.