De beide damesteams van v.v. Vorden hebben zich geplaatst voor de 2e ronde van de KNVB-beker, nadat zij begin september beide de poule van vier teams hadden gewonnen. Vorden VR2 speelt morgen uit tegen AZC VR1 en de dames van Vorden VR1 mochten afgelopen donderdagavond al aantreden. Tegenstander Diepenveen VR1 wilden graag de wedstrijd verplaatsen en zodoende stonden beide teams op het kunstgrasveld om 20.00 uur klaar om op deze vochtige en kille avond te bepalen wie er zich zou plaatsen voor de 3e ronde van de KNVB beker voor vrouwenteams uit de 5e en 4e klas (B-categorie).  Vorden VR1 liet er geen gras over groeien en zorgde met een monsterscore van maar liefst 14-1 dat zij duidelijk de meerdere waren tegenover de eveneens in het geel-zwart spelende dames uit Diepenveen. De doelpuntenmakers waren Lynn Hartman (5x), Dione Bouwmeester (5x), Noa Schuppers (2x), Rosa Weenk (2x) en Els Berenpas (1x). De dames van VR1 hebben dit weekend dus een zondag vrij, maar komen aanstaande woensdag wederom in actie, wanneer de eerste wedstrijd van de Achterhoek Cup op het programma staat (uit tegen FC Bergh). Volgende week zondag staat de topper tegen medekoploper PAX VR1 op het programma. Bij aanvang van de wedstrijd Vorden VR1 tegen Diepenveen VR1 werd Henk de Jonge (Opa van speelster Sara de Jonge) met zijn bedrijf ASB (Advising-Sourcing-Buying) nog ff in het zonnetje gezet, aangezien hij als balsponsor voor deze wedstrijd aanwezig was (en natuurlijk als vaste supporter!).