We besteden deze week aandacht aan elftallen die nog in de race zijn voor het kampioenschap en nadat JO15-1, Vorden 2 en Vorden JO17-1 zijn besproken, is het nu aandacht voor de vrouwenafdeling van onze club, want zowel VR1 als de MO13-1 hebben nog kans op een kampioenschap. Vorden VR1 doet voor het 4e achtereenvolgende seizoen mee aan de competitie en de voorgaande 3 seizoenen speelden zij in de 5e klas. Na een keurige 2e plaats afgelopen seizoen is het team gepromoveerd naar de 4e klas en ook hier doen zij direct weer mee om de bovenste plaatsen. Sterker nog, het team van trainer Erik Oldenhave en Mikkie Steenbreker, staat een groot gedeelte van de competitie op de bovenste plaats! De grote tegenstander van Vorden VR1 is echter Broekland VR1, het elftal dat vorig jaar bij v.v. Vorden ook al kampioen werd in de 5e klasse, en nu ook de beste papieren heeft, aangezien zijn 3 verliespunten minder hebben. Bij de jeugd heeft v.v. Vorden dit seizoen drie meidenteams en de MO13-1 heeft het in de voorjaarscompetitie uitstekend gedaan. De meiden van de trainers Harriet van der Logt en Esther Tolkamp staan op de 2e plaats, maar moeten nog een wedstrijd spelen tegen koploper Colmschate MO13-1. Deze meiden uit Deventer hebben de beste papieren en staan 4 punten los met nog 2 wedstrijden te gaan. Maar wie weet zit er net als bij de VR1 nog een verrassing in en sluiten deze meiden ook het seizoen af met een kampioenschap!