In het weekend dat er door afgelastingen niet door alle seniorenteams is gevoetbald, heeft Vorden VR1 in ieder geval een directe concurrent niet dichterbij laten komen. De dames moesten een uitwedstrijd spelen in Olst en door een gelijkspel (1-1) blijft de afstand tussen koploper Vorden en de runner-up Overwetering dus 4 punten. Het enige doelpunt van de geel-zwarten in deze wedstrijd werd gescoord door Noa Schuppers. Ook het 4e kwam in actie op het kunstgras in Vorden en behield haar koppositie door met 5-1  te winnen van FC Trias 4. Zowel Vorden 3 als Vorden 6 zagen hun wedstrijd afgelast worden, maar zelfs nadat de concurrenten van Vorden 6 wel de wei in mochten is de koppositie niet in gevaar  gekomen. Vorden 3 staat qua verliespunten gelijk met koploper Sp. Lochem 4, maar dient dus de inhaalwedstrijd tegen Varsseveld 5 op 17 december wel winnend af te sluiten. Het 2e elftal moest in de res. 2e klas het opnemen tegen Sp. Markelo 2 en op het kunstgras in Salland was het een potje ‘met alles d’rop en d’ran’. Maar door de knappe 2-3 overwinning (2x Chico Lindenschot en 1x Bas Abbink) heeft de ploeg van de trainers Stijn Wentink en Hugo van Ditshuizen nu de 2e plaats op de ranglijst ingenomen en mag het aanstaande zondag de topper tegen koploper Lemelerveld 2 spelen op het eigen Europlanit Buitensportpark.