We staan aan het begin van de laatste fase van de competitie en er zijn in de maanden maart, april en mei nog 8 á 9 speelronden af te werken. Bij de senioren gaan bij v.v. Vorden zowel het damesteam, het 3e elftal en het 7e elftal als koploper deze fase in. Allereerst hebben de vrouwen van trainer Erik Oldenhave en Micky Steenbreker afgelopen zondag hele goede zaken gedaan, door van de directe concurrent Broekland VR1 met 4-0 te winnen. De geel-zwarten gaan door deze overwinning alleen aan kop en hebben met nog 10 wedstrijden te gaan vier punten voorsprong op Broekland en drie punten voorsprong en een wedstrijd minder op Activia VR1. Het 3e elftal won afgelopen zondag alweer haar 12e wedstrijd van het seizoen en veroverde door het gelijke spel van concurrent Sp. Lochem 4 voor het eerst dit seizoen de koppositie in haar competitie. Naast Sp. Lochem 4 en Longa’30 9 doet ook Vorden 4 nog volop mee in de strijd om het kampioenschap en aangezien deze vier ploegen ook allemaal nog onderling tegen elkaar moeten spelen de komende weken, belooft dit een prachtige en spannende competitie te worden. Tenslotte heeft ook het 7e elftal van v.v. Vorden de koppositie ingenomen, nadat het team van trainer-coach Jeroen Tijssen vorige week al een directe aanval van de nummer twee Reunie 5 met een gelijkspel had afgeslagen. Met nog 8 wedstrijden te spelen staat het ‘oudste team van de senioren’  twee punten voor op de nummer twee uit Borculo en heeft daarnaast alleen nog concurrentie te duchten van de nummer drie WVV 8 uit Hengevelde. Van alle drie teams heeft Johan Bolink weer een prachtige fotoserie gemaakt en klik op onderste foto’s om naar zijn site te gaan voor een kijkje naar de gehele serie.