Vandaag organiseert de ‘werkgroep Zwerfvuil Vorden’ de jaarlijkse zwerfvuilactie en daar doet sinds 12 jaar de voetbalvereniging Vorden ook aan mee. Vanochtend zullen direct na hun wedstrijd tegen VIOD de pupillen van de JO13-1 ruim anderhalf uur lang al het zwerfvuil langs de oude zutphenseweg en de kerkhofweg en hamelandweg opruimen en zodoende een steentje bijdragen aan de zwerfvuilactie in Vorden. In totaal zullen vandaag in Vorden zo’n 75 vrijwilligers mee doen met deze actie en zal het geheel worden ‘afgeblazen’ bij het kantoor van Natuurmonumenten op de Baakseweg 1 waar een afgevaardigde van de gemeente Bronckhorst met alle vrijwilligers en de werkgroepleden een toast zal brengen op deze actie.