Voor de prestatie-elftallen uit de A-categorie, bij v.v. Vorden zijn dit het 1e en 2e elftal, heeft de KNVB de herstart van de competitie op zondag 20 februari gepland. Dit houdt in dat in de afgelopen weken er weer volop getraind is en tevens op zondag gevoetbald is in de vorm van oefenwedstrijden. Zo kwam het 1e elftal vorige week zondag uit tegen Grol (0-2 verlies) en afgelopen zondag werd er tegen FC Winterswijk (1e klas) geoefend en met 2-2 gelijk gespeeld. Komende zondag speelt zowel het 1e elftal als het 2e elftal haar laatste wedstrijd voordat op zondag 20 februari de competitie herstart wordt. Vorden 1 speelt op 13 februari om 13.00 uur thuis tegen buurman PAX (3e klas KNVB) en het 2e elftal speelt uit in Winterswijk (11.00 uur) tegen FC Trias 2 (res. 2e klas).