De meidenteams van v.v. Vorden zijn de 2e helft van de competitie goed begonnen. Ten opzichte van de jongensteams bij de junioren, welke allemaal in een competitie van 12 zijn ingedeeld en dus 11 competitiewedstrijden moeten spelen in het voorjaar, zijn de meiden in een poule van 8 ingedeeld en spelen een dubbele competitie dus 14 wedstrijden. Vandaar dat zowel de MO13-1, MO15-1 als de MO20-1 er al drie speelrondes op hebben zitten en vooral de MO20-1 is uitstekend begonnen. De meiden van trainer Erwin Hiddink hebben namelijk 9 punten behaald uit 3 wedstrijden en staan dus op kop in de 2e klas. De MO15-1 heeft 1x gewonnen en 2x nipt verloren en staan in de middenmoot van de 2e klas. De MO13-1 zijn ingedeeld in een sterke 1e klas en hebben de eerste winstpartij al te pakken, want SVO Deventer werd met 6-0 verslagen. Tegen FC Zutphen MO13-1 werd met 1-0 verloren, dus ook dit team is terug te vinden in de middenmoot van deze 1e klas. Komende zaterdag komt alleen de MO15-1 in actie en spelen zij uit in Aalten tegen AZSV/AD MO15-2.