Bij de MO13-1 was het een enorm spannende eindfase in de voorjaarscompetitie en konden er nog vier ploegen kampioen worden. Vorden MO13-1 stond op de 2e plaats met 1 punt achterstand op koploper Colmschate MO13-3 en juist deze twee ploegen troffen elkaar vandaag in Deventer. DEO MO13-1 en Sp. Lochem MO13-1 hadden ook nog kans met 24 punten, maar dan moest Vorden tegen Colmschate in ieder geval gelijk worden. De meiden van de trainsters Harriët vd Logt en Esther Tolkamp lieten er vandaag echter geen gras over groeien en wonnen in een zeer spannende wedstrijd met 1-3 en konden dus het kampioenschap vieren! Ook de 45+ mannen hebben dit weekend hun kampioenschap behaald in de voorjaarscompetitie. In de drie wedstrijden die gisterenavond in Oeken werden afgewerkt diende nog minstens 1 punt behaald te worden, maar door drie overwinningen tegen FC Zutphen 45+-2, FC Zutphen 45+-3 en Oeken 45+-1 werd de 1e plaats met glans behaald. Beide teams, MO13-1 en 45+ treden in de voetbsporen van Vorden 7 dat afgelopen week nog een paar festiviteiten hadden georganiseerd om het behaalde kampioenschap extra luister bij te zetten. Alle drie teams van harte gefeliciteerd en we zien jullie allen maandagmiddag om 14.45 uur in de rust van de wedstrijd Vorden 1 – de Tukkers 1 graag op ons Sportpark om nog ff extra in het zonnetje gezet te worden, samen met de kampioenen uit de eerdere (najaars- en fase) competities.