Het seizoen is alweer 8 weken onderweg en de allerjongsten van onze vereniging hebben de 1e fase van de competitie er zelfs alweer op zitten. Eind september/begin oktober hebben alle 30 teams een volledig nieuw tenue ontvangen van de vereniging, allemaal voorzien van de shirtsponsor-uiting geregeld door de sponsorcommissie. Daarnaast zien wij nu al dat vele teams, in overleg met de sponsorcommissie( zie presentatiegids), ook nieuwe trainingspakken, inloopshirts en/of polo’s hebben ontvangen door steun en support van enkele plaatselijke sponsoren. Zo ook de beide pupillenteams JO8-1 en JO11-2, die de afgelopen week helemaal in het nieuw zijn gestoken en voorzien van voetbalmaterialen door Grand Bistro de Rotonde, Urfruit, DaVinci for Hair,  van Aniek en Arjan Siemerink. Wij wensen zowel de JO8-1 als de JO11-2 heel veel plezier en succes in de nieuwe kleding en materialen en willen de betreffende sponsoren bedanken voor hun steun en support van onze vereniging!

De voetballers en voetbalsters en leiders en trainers van JO11-2 en JO8-1 hebben trainingjacks ontvangen van Grand Bistro ‘de Rotonde’: Daarnaast hebben de spelers en speelsters van de JO8-1 voetbalrugzakken van Da Vinci for hair ontvangen, warming up ballen, inclusief net, van Urfruit en een krat met ieders een eigen bidon van Arjan Siemerink. Last but not least  zal Aniek een mooie fotoshoot van de spelers verzorgen. De De spelers, speelsters en leiders/trainers van de JO11-2 worden tenslotte ondersteund en gesponsord door Schmidt Medica als trainingspakken-sponsor.

Arjan Siemerink