Gisterenmiddag stond de laatste competitieronde gepland voor de najaarscompetitie in het seizoen 2021-2022. Bij de junioren (JO en MO13 t/m JO19 en MO19) wordt er sinds 2012 twee competities per seizoen gespeeld, namelijk de najaars- en de voorjaarscompetitie en vandaar dat er ook twee eindstanden per seizoen zijn te noteren. Bij v.v. Vorden kwamen gisterenmiddag nog acht teams in actie in, waaronder de JO19-2, uitkomend in de 4e klas, die met een winstpartij tegen Eerbeekse Boys JO19-3 de koppositie konden pakken. Voor het team van de trainers/coaches Hans Wullink, Nick Reintjes, Kay van Daatselaar en Andre Garritsen werd het een prima afsluiting van een goed half jaar waarin 9 keer een wedstrijd werd gewonnen (waaronder drie bekerwedstrijden), 1x gelijk gespeeld en slechts 1x verloren (2e ronde beker). De wedstrijd gisterenmiddag werd een duidelijke 9-1 overwinning na een 4-1 ruststand op Eerbeekse Boys. De kampioensvlag kon gehesen worden en vandaar dat er nog ff aangepaste muziek uit de speakers kwam in de kleedkamer van JO19-2!

Bij de JO19 hadden wij in totaal 27 jongens aan het begin van het seizoen en aangezien de JO19-1 direct al met veel blessures te maken kreeg, is er het gehele half jaar veel samen gewerkt, veel overleg gepleegd en is er daarom ook door vele spelers in beide elftallen gespeeld. Dit is een extra compliment voor de begeleiding van de JO19-2 (en tevens van de JO19-1 en ook de JO17) om desondanks toch te zorgen voor goede trainingsmomenten, eenheid in het team en bereidwilligheid om iedere zaterdag met het elftal via een goede wedstrijdinstellingen telkens een resultaat proberen te halen.

De JO19-2 is een leuk team waarin ook goed gevoetbald wordt en ook gisterenmiddag liet het team met sponsor ‘Bakkerij van Asselt’ dit weer een aantal keren zien. Niet alleen de uitslag viel erg op, maar vooral de wijze waarop de doelpunten tot stand kwamen, want het was telkens een prima lopende aanval die er aan vooraf ging en ook in de overige wedstrijden dit seizoen hebben zij dit spel heel vaak laten zien. We hopen dat de competitie na de lockdown vanaf begin februari weer in gang wordt gezet en dat het elftal ook in de nieuwe voorjaarscompetitie weer lekker aan de bak kan, maar eerst is het nog ff nagenieten en met elkaar het kampioenschap vieren. Jongens en begeleiding, van harte gefeliciteerd met deze 1e plaats en veel plezier en succes in de 2e helft van de competitie in 2022~!