Vorig weekend wonnen de JO11-1, JO13-1, JO15-1 en de JO13-2 en JO15-2 hun wedstrijden en zorgden voor een prima zaterdag bij v.v. Vorden. Vandaag was de eerste zaterdag van de ‘mei-vakantie’ en naast het feit dat er daardoor volgende week zaterdag een vrij weekend is ingepland, kwamen er vandaag ook al een aantal teams niet in actie i.v.m. uitwisselingsweek en vakantie. Zo speelden de JO13-1, JO17-1 en de JO15-2 vandaag geen wedstrijd, maar leverde de JO15-1 en de JO19-1 een prima prestatie. Vorden JO15-1 won met maar liefst 2-8 uit van OJC Rosmalen JO15-1. In de 6e divisie verstevigde het team van de trainers Ruud van der Linden en Dion Besselink daardoor nog meer de opvallende en uitstekende 2e plaats, want nummer drie OJC is nu op vier punten gezet. Ook de JO19-1 won een belangrijke wedstrijd, want met maar liefst 3-1 werd koploper Concordia Wehl aan de zegekar gebonden. Bij de MO13-1 werden er ook goede zaken gedaan om de strijd om de eerste drie plaatsen, want door een 1-3 overwinning op FC Zutphen MO13-2 blijft het jongste meidenteam mee doen om de bovenste drie plaatsen. Tenslotte nog een eervolle vermelding van de JO15-3 en JO17-2, want door een 1-1 gelijkspel tegen respectievelijk SDOUC/eo JO15-4 en Witkampers JO17-2 zijn de geel-zwarten van de hatelijke nul en hebben dus beide het eerste resultaat na de winterstop behaald. Ga hier voor alle uitslagen van de jeugdteams van v.v. Vorden .