Vanmorgen om 11.00 uur werd de topper in de klasse van de JO11-2 gespeeld tegen Warnsveldse Boys JO11-2. De winnaar zou ook kampioen worden en na een 0-0 ruststand maakte in de 2e helft Vorden JO11-2 duidelijk wie de terechte kampioen was in deze laatste competitiepoule, want met maar liefst 11-2 werd de wedstrijd gewonnen. S’middags moest de JO19-1 uit naar Laren om haar laatste wedstrijd van de 1e klas competitie te spelen tegen Witkampers JO19-1. Met één punt voorsprong op concurrent SDOL JO19-1 kon met winst de kampioensvlag dus gehesen worden en na een 0-3 ruststand en een zenuwslopende 2e helft werd de JO19-1 ook op eigen kracht kampioen: 2-3.

Het was sowieso een geslaagde laatste speeldag van de competitie 2021-2022, want vooral de thuiswedstrijden op het Europlanit Buitensportpark werden nagenoeg allemaal gewonnen. Voor de JO11-2 was het dus helemaal feest en onder het toeziend oog van vele ouders, opa’s en oma’s, broertjes en zusjes en overige supporters kregen de spelers na afloop allemaal een groot applaus en een extra attentie van de woensdagmiddagtrainers Derk, Henk en Dick. Ook op het veld in Laren bij Witkampers was het dus een groot geel-zwart feest want ook hier waren vele vordenaren en geel-zwarte supporters aanwezig om de JO19-1 aan te moedigen bij hun laatste wedstrijd. Door doelpunten van Niek Spiegelenberg (2x) en Renz Arink werd het in de 1e helft 0-3, maar direct na rust was het na 10 minuten ineens 2-3. Een zenuwslopend half uurtje volgde hierop, maar uiteindelijk kon er gefeest worden op het veld, want door de 2-3 winst was de concurrent SDOL (die trouwens uiteindelijk zelf haar wedstrijd verloor) op veilige afstand gezet.

Morgenmiddag worden de drie kampioensteams uit de pupillenafdeling van v.v. Vorden en de JO19-1 tijdens de rust van de wedstrijd Vorden 1 – VVG 1 gehuldigd. Na de wedstrijd Vorden – VVG is er nog een surprise voor de kampioenen van het 2e elftal en de 45+.

Kampioensfoto JO11-2

Twee actiefoto’s tijdens de wedstrijd Vorden JO11-2 tegen Warnsveldse Boys JO11-2.