We besteden deze week aandacht aan elftallen die nog in de race zijn voor het kampioenschap en nadat JO15-1 en Vorden 2 de spits hebben afgebeten vandaag aandacht voor ons JO170-1 jeugdelftal. De JO17-1 (vroeger B1 geheten) speelt in de 1e klas en heeft vooral na de winterstop uitstekend gepresteerd. In de voorjaarscompetitie met o.a. AZC, Dinxperlo, UNO (Reunie), VIOD en Warnsveldse Boys is het team van trainer Niels Rondeel tot nu toe nog ongeslagen en staat het met 6 overwinningen en 1 gelijkspel bovenaan. De enige overgebleven concurrent Helios Jo17-1 staat samen met Vorden bovenaan en heeft na het gelijke spel tegen UNO afgelopen woensdagavond ook 19 punten uit 7 wedstrijden. Beide clubs moeten dus nog 2 wedstrijden spelen en komende zaterdag staat de onderlinge ontmoeting op het programma. Het wordt dus een superspannende ontmoeting waarbij Vorden JO17-1 ook nog tevreden kan zijn met een gelijk spel, aangezien het doelsaldo van +20 beduidend beter is dan +13 van Helios.

Vorden JO17-1 speelt dus zaterdag aanstaande in Deventer om 10.00 uur de belangrijke wedstrijden tegen Helios JO17-1. De laatste wedstrijd van de 15-, 16- en 17-jarigen van Vorden is thuis tegen UNO (Reunie/GSV/Haarlo) en Helios moet op deze zaterdag 31 mei uit naar Steenderen voor de ontmoeting tegen Basteom JO17-1.