Zowel de JO15-1 als de VR1 van v.v. Vorden zijn geplaatst voor de kwartfinale van de Achterhoek Cup, terwijl het 1e elftal is uitgeschakeld in de 2e ronde. De JO15-1 zit voor het 2e achtereenvolgende seizoen bij de laatste 8 ploegen en speelt in de kwartfinale tegen hoofdklasser FC Zutphen JO15-1. Deze wedstrijd stond voor vanavond gepland, maar is door de slechte veldomstandigheden afgelast, omdat er niet getraind kan worden op veld 1 en veld 2. Er zal z.s.m. een nieuwe datum worden afgesproken. Vorden VR1 speelt voor het eerst in haar historie in de kwartfinale van de Achterhoek Cup, want door de winst op Gendringen VR1 en Ruurlo VR1 heeft de ploeg van Erik Oldenhave en Micky Steenbreker zich weten te plaatsen bij de laatste 8 ploegen. Vrouwen 1 speelt op 22 maart een uitwedstrijd in s’Heerenberg tegen FC Bergh VR1. Hieronder de beide programma’s van zowel de JO15-1 als de Vrouwen competitie.