Verslag door supporter Sidney Gout

Vanochtend JO 13-1 aangemoedigd bij hun oefenwedstrijd thuis tegen SV Enter.

Vorden begon moeizaam aan de wedstrijd en daardoor kwamen ze op een 1-0 achterstand. Ze moesten ook erg wennen om op een heel veld te spelen. Ze deden erg goed mee, maar de 1ste helft  moesten ze op gang komen. Vorden kwam beter uit de kleedkamer en dat resulteerde in beter aanval spel en ze creëerde meer kansen op de gelijkmaker. Toch viel het doelpunt aan de andere kant en werd de score 0-2. Gelukkig pakte het team het daarna goed op en kwam de aansluitingstreffer via Sep Enzerink op het scorebord 1-2. Toen ging het echt spannend worden, Vorden werd sterker en gevaarlijker. Dit resulteerde in de 2-2 van Thijs Oldehave die vanaf een meter of 10 de bal tegen de touwen schoot. Helaas een paar minuten later werd het toch nog 2-3 voor Enter en dit was dan ook de eindstand. Helaas, maar ik ben super trots op het team 🖤💛🐯 klasse gedaan!

Komende zaterdag spelen ze weer thuis, maar dan de 1ste ronde van de beker tegen ZZC .20