Vanmorgen heeft de JO13-1 in de 1e klas een fraaie uitslag neer gezet tegen VVG’25 JO13-1, 3-3. Bijna was het jonge team (9 jongens JO12) zelfs met de winst er vandoor gegaan maar in de laatste minuut werd het toch nog gelijk, dus was er voor beide ploegen een punt en maar liefst 3 doelpunten! Het team van de jeugdige trainer Bo Waasdorp (19) en André Garritsen mocht gisteren ook nog in actie komen en wel op de Vijverberg tijdens de thuiswedstrijd van de Graafschap. Eerst mocht het team vlaggen bij de opkomt van beide teams en in de rust mochten zij penalty schieten op ‘Guus’, het gatendoek van de Graafschap. Of zij aan het einde van het seizoen nog mee mogen doen in de finale, zullen wij in de gaten moeten houden op de site van de supportersclub van de Graafschap.