De pupillenteams van JO8 t/m JO12 (oude F- en E-pupillen) spelen sinds een aantal seizoenen, volgens de plannen en ideeën van de KNVB om gelijkwaardiger competities en wedstrijden te creëren, in het zogenaamde 4-fase voetbal. Dit houdt in dat door het gehele seizoen heen de pupillenteams in vier competities van 7 ploegen worden ingedeeld. Na de winterstop is fase 3 begonnen en bij v.v. Vorden speelde JO11-1 in de 4e klas in een competitie van 8 teams met Oeken, Eefde, Doesburg als JO11-1 tegenstanders, Warnsveldse Boys als JO11-2 tegenstander en DVOV, AZC en FC Zutphen als JO11-3 tegenstanders. De jongens en meisje van Vorden JO11-1 wonnen alle 7 wedstrijden en zijn zodoende afgelopen zaterdag, na de 5-1 winst op Warnsveldse Boys JO11-2, kampioen geworden in haar klasse. Er is nu een weekend rust (!?!) en daarna worden de competities opnieuw verdeeld en zal de laatste fase van 7 wedstrijden afgewerkt worden. Namens de gehele vereniging feliciteren wij de jongens en meisje van de JO11-1 en de beide trainers/coaches Twan Vriend en Jelmer van Zeeburg met het behaalde resultaat en wensen hun veel plezier en succes in fase 4!