Het 3e elftal van v.v. Vorden is dit seizoen als nieuw team begonnen bij de senioren van onze club. Het elftal bestaat uit 14 spelers met een gemiddelde leeftijd van 22 jaar en behoort vanaf de aanvang van het seizoen 2018-2019 tot de selectie van in totaal 44 spelers. Het 3e elftal heeft ‘de Reehorst’ als shirtsponsor en daarnaast hebben zij in de winterstop ook drie nieuwe trainingspakkensponsoren gekregen. Afgelopen zondag, voorafgaand op de thuiswedstrijd tegen Keyenburgse Boys 3, werden de drie sponsoren in het zonnetje gezet en kregen Dick en Anita van Asselt, Jos en Ria Schröer en Joop en Anja Cornelis van respectievelijk Bakkerij van Asselt, Bouwbedrijf Schröer en Plus Cornelis – Lochem bloemen overhandigd van aanvoerder Patrick Groot Jebbink namens het gehele 3e elftal.