De voetbalvereniging Vorden speelt sinds het ontstaan in 2014 van het vrijdagavondvoetbal voor senioren met een 35+ en later een 45+ plus team mee in de maandelijkse competitie. Ook het komende seizoen willen wij wederom een 45+ team inschrijven voor de competitie (8 vrijdagavonden per jaar), maar wij zoeken nog wel enkele versterkingen want het ‘vaste’ team bestaat nu uit 7 personen. Het betreft voetbal op een half veld met 7 tegen 7 inclusief keeper en de wedstrijden duren zonder scheidsrechter twee keer 20 minuten. De tegenstanders zijn ploegen uit de eigen regio en in een poule van vijf is iedere ploeg een vrijdagavond aan de beurt om het ‘toernooi’ te organiseren. Heb je altijd gevoetbald op zondagmorgen en zie je de wekelijkse verplichting niet meer zitten of is het fysiek en conditioneel aantrekkelijker om naar een half veld te gaan of lijkt het je om een andere reden leuk en gezellig om één keer per maand lekker een vrijdagavond bezig te zijn met die fantastische voetbalsport? Meld je dan aan en doe een mail naar voetbalcoördinator@vvvorden.nl of waag een belletje of mailtje naar Jeroen Tijssen of Ard Kettelerij om je te laten informeren.