Sinds het ‘7×7-voetbal’ officieel door de KNVB is geïntroduceerd als voetbalmogelijkheid voor ‘veteranen’ (45+) speelt er bij v.v. Vorden al een team mee in de vrijdagavondcompetitie. Acht vrijdagen per jaar worden er drie of vier wedstrijden op een half veld gespeeld en telkens op een accommodatie van één van de verenigingen. Ook dit seizoen heeft v.v. Vorden een ’45+ team’ ingeschreven en zij trappen aanstaande vrijdagavond het seizoen af in Hengelo Gld. Op de velden van tegenstander PAX zal het team onder leiding van Hans van Dijk, Jeroen Tijssen en Ard Kettelerij drie wedstrijden spelen tegen de 45+ teams van PAX, FC Zutphen en AZC. Op vrijdag 9 oktober worden de wedstrijden gespeeld op ons eigen Sportpark en is v.v. Vorden gastheer voor deze voetballers.