De eerste thuiswedstrijd werd er direct aan klantenbinding gedaan. Het eerste half uur was uitstekend van de thuisploeg, en men creëerde kans op kans. Voor rust werd er 2 keer gescoord. Bart en Niels wisten beiden een pass van Erwin tot doelpunt te promoveren.

Na de rust zakten we toch weer iets in, vooral het positiespel en de passing was te slordig. Ondanks dat wist Bart wederom een voorzet van Erwin binnen te tikken. De tegentreffer die hierna viel was sneu voor Jurjen. Over de hele wedstrijd hoefde hij maar 2 sublieme reddingen te verrichten, maar toen André een bal van richting veranderde was ook hij kansloos. Vanuit de aftrap scoorden we wel direct de 4-1, Bart rondde een steekpass van Niels af, maar we lieten het verdedigend wel een beetje lopen. Echt omgeschakeld werd er niet meer en dat zorgde voor de nodige irritatie in de achterhoede.

Toen André iets te fanatiek op de bal verdedigde mocht hij even langs de kant afkoelen van de scheids. Met zijn 10en ging het balletje wel weer goed rond en maakten we de mooiste goal van de dag. Na een gedegen opbouw werd Erwin op de zijkant ingespeeld. Zijn voorzet was op maat en werd door Bart hard tegen de touwen gekopt. Met 4 doelpunten van Bart,én 4 assists van Erwin had de voorhoede een goede dag !