Soms hoeft een verslag niet eens zo lang te zijn om een goed beeld van het spelbeeld te schetsen. Het was vandaag zo ver beneden ons nivo wat we lieten zien, dat de 0-3 ruststand wel te verklaren was. Kregen we dan helemaal geen kans ?? Dat was het ook nog niet eens, daar hadden we misschien ook wel een beetje pech mee. Helaas was de opbouw veel te traag en slordig om makkelijk tot kansen te komen. Maar het verdedigen  was nog veel erger. Overal waren we te laat, zodat de handige voorwaartsen van Loenermark ons keer op keer pijn deden.   Na de rust was er wel iets verbetering in het spel, al was het ook meer een “alles of niets” poging. Hierdoor kreeg Loenermark alle ruimte om te counteren, en hield Peter met een paar reddingen ons nog iets in de wedstrijd. Na een goede kopgoal van Stefan uit een corner van Bas gingen we er maar even voor zitten. Met recht even, want een minuut later scoorde Loenermark alweer. Dit deed het moraal geen goed, en in een mum van tijd ging de stand naar 1-6. Vlak voor tijd deden we nog wat terug. Niels zette 2 verdedigers in het strafschopgebied voor paal, en stiftte de bal over de keeper heen in de goal. Eigenlijk was deze goal te mooi om in zo’n matige wedstrijd te scoren. Zondag maar eens proberen of we dit recht kunnen kunnen zetten tegen SSA Ratti/Socii.