Ook vandaag moest er met enkele invallers aangetreden worden tegen hekkensluiter Kl Dochteren. Er werd gestart met maar liefst 3 keepers in de basis, dus zou je denken dat “de nul” gegarandeerd was, maar niets was minder waar. Overigens begon Joris in de goal, Mark op het middenveld en Jurjen in de spits, niet dat er mensen denken dat er 3 man in de goal stond !! Vanaf minuut één konden we de concentratie, die nodig was om op het hobbelige veld te spelen, niet opbrengen. Zodoende maakten we het onszelf extra lastig, zeker omdat de tegenstander wel lekker in de wedstrijd zat. Met 2 goede voetballers in de voorhoede was het opletten bij balverlies, en toen er een keer geen rugdekking was werd de score door de gasten geopend. Joris stopte nog een aantal doelpogingen van Kl Dochteren, en tot aan de rust konden we zelf geen vuist maken.

Er was in de rust gevraagd om iets directer de aanval te zoeken, maar we bleven het onszelf lastig maken. Met slechte inspeelpasses en de bal controle die daarop volgde liet maakten we het onszelf onmogelijk om in de wedstrijd te komen., Toen na een fout van André de 0-2 gescoord werd geloofden we er niet meer in. Gelukkig scoorde Erwin uit het niets de aansluitingstreffer, waarna Kl Dochteren toch wat zenuwachtig werd. Zij hadden immers nog geen wedstrijd gewonnen dit seizoen ! Dat gebeurde ook nu niet. De ploeg liep te ver achteruit, en gaf ons het geloof dat er toch nog wat te halen viel, al was dat aan het spel niet te merken. Een lange bal van Dennis leek een prooi voor de keeper te worden, maar Erwin kopte de bal net voor de grijpgrage handjes in het lege doel. De overtuiging om vol voor de winst te gaan was er compleet niet, we kwamen zelfs nog goed weg toen een aanvaller van de gasten de bal op de paal schoot. Zodoende bleef de 2-2 stand op het bord staan. Een absolute wanvertoning van de thuisploeg waarbij niemand in de buurt kwam van zijn gebruikelijke niveau. De enig uitzondering was onze “echte keeper”.