Afgelopen zondag stond voor het 4e elftal van v.v. Vorden voor het eerst in de historie van de club een halve finale van een ‘lager’ seniorenelftal in de KNVB-beker op het programma. Vorden 4 had namelijk dit seizoen reeds de kwartfinale weten te bereiken en toen op een donderdagavond ook tegenstander KOSC (Ootmarsum) verslagen werd, stond het team van de trainers Ate Barendsen en Daan Wiegerink zelfs in de halve -finale. Gisterenmorgen moest er aangetreden worden in Twente ,want op het programma stond de halve finale tegen UD Weerselo 4. Na een prima wedstrijd met een 0-2 en een 1-3 voorsprong werd het uiteindelijk 2-3 en plaatsten de geel-zwarten zich voor de Bekerfinale op zondag 4 juni tegen FC Winterswijk 9. Wij feliciteren hierbij alle spelers van Vorden 4, de trainers en leiders en grensrechter van dit elftal en natuurlijk ook alle ouders, vriendinnen, familie en supparters van dit elftal op 4 juni heel veel succes en plezier tijdens deze bekerfinale!!