De seniorenteams bij v.v. Vorden hebben de eerste drie wedstrijden erop zitten in het seizoen 2022-2023 en het 3e, 4e, 6e, 7e en VR1 elftal zijn nog ongeslagen en vier teams hebben zelfs tot nu toe het volle pond behaald. Het 3e en 4e elftal zaten vorig seizoen bij elkaar in de competitie, maar zijn nu ieders in een aparte ‘Achterhoekse’ klasse ingedeeld en beide zijn prima van start gegaan. Het 7e elftal is vorig seizoen kampioen geworden en gaat weer op dezelfde voet verder waar het vorig jaar mee is geëindigd, winnen! Het 6e elftal weet ff niet wat hun overkomt, want in de afgelopen 2 seizoenen eindigden zij telkens in het rechter-rijtje, maar nu staan zij met 7 punten uit 3 wedstrijden bovenaan in hun klasse. De dames van Vorden VR1 hebben in deze eerste drie weken van de competitie ook hun visitekaartje afgegeven en niet alleen 9 punten behaald, maar ook nog eens met duidelijke cijfers; 22 doelpunten voor en 1 doelpunt tegen! Wij wensen alle teams, dus ook het 1e (3 punten), het 2e (6 punten), het 5e (4 punten) en VR2 (1 punt) heel veel plezier en succes!

Bij de laatste thuiswedstrijd van Vorden VR1 was Autobedrijf Groot Jebbink uit Vorden de balsponsor: