Twee weken na de laatste update is er bovenin de topscorerslijst weinig veranderd. Pelle Hoppen en Djoi Stevens van het 3e elftal blijven bovenaan staan en zij scoorden beide 1x in de afgelopen 2 weken en zagen de concurrentie niet scoren.

Achter Djoi en Pelle is Frank Hiddink de snelste stijger. Met 4 doelpunten is hij naar plek 6 geklommen en heeft hij plek 3 in het vizier.
De seniorenteams hadden de afgelopen 2 weken weinig uitschieters qua doelpunten, maar behaalden wel prima resultaten door maar liefst 16 wedstrijden van de 23 in totaal gespeelde wedstrijden op 10, 17 en 24 maart te winnen en daarvan ook nog 4 gelijk te spelen.
In het komende paasweekend zullen de elftallen 3,4,5,6 en VR1 een inhaalwedstrijd gaan spelen op maandag (2e Paasdag). Vorden 1, 2 en VR2 zijn “helemaal bij” qua competitieschema en mogen begin april weer de wei in. Over 2 weken, begin april, volgt weer een nieuwe update.

Voor de volledige stand ga naar “Wedstrijdinfo” en klik op “Topscorer”.