Het tweede selectieteam van v.v. Vorden speelt dit seizoen voor het vijfde achtereenvolgende jaar in de reserve 3e klas en na zich de eerste twee jaar op de laatste speeldag veilig te hebben gespeeld, werden de afgelopen twee seizoenen een plaats in het linker rijtje afgedwongen. Dit seizoen bevond het 2e team zich net voor de winterstop bij de eerste vijf ploegen en rondom de winterstop werd er prima gepresteerd en kwamen zij bij de eerste drie te spelen. Maar in de laatste maand werd er echter ongelukkig verloren van Dinxperlo 2 en werd een 3-0 voorsprong op Reünie 2 teniet gedaan waardoor er slechts 1 punt werd behaald. Ondanks de overwinning twee weken geleden op Basteom 2 stonden Dinxperlo 2 en Reünie 2 er toch beter voor en was de situatie met VIOD 3 precies gelijk. In de laatste 2 weekenden stonden er echter twee inhaalwedstrijden gepland in deze competitie en kon Vorden 2, zonder zelf te spelen, alleen maar afwachten. Beide wedstrijden kregen echter precies de uitslag waarop gehoopt was, want Dinxperlo verloor van Ruurlo 2 en VIOD 3 won van Reünie 2. Zonder zelf te spelen staat Vorden 2 nu ineens (gedeeltelijk) bovenaan samen met Dinxperlo en VIOD met 36 punten en staat Reünie 2 op 1 punt achterstand op de 4e plaats. Vorden 2 speelt nog op 5 mei thuis tegen Longa’30, de week erop uit tegen VIOD, dan op 19 mei uit naar Brummen en tenslotte op 26 mei thuis tegen FC Winterswijk. Moedig het team van de trainers Luc Feukkink en Marc Rouwen de komende weken aan en beleef samen met het team het spannende slot van deze competitie met wellicht een heel fraaie eindprijs!