In de afgelopen twee weken waren er veel elftallen vrij aangezien de KNVB i.v.m. de Carnavalsvakantie vrije weekenden had gepland. Door de corona-maatregelen zijn er in de maand februari echter veel wedstrijden uitgesteld en afgelast en daardoor in de weekenden van 26-27 februari en 5-6 maart ingelast. Vorden 1  kwam echter twee maal niet in actie want zelfs in deze inhaal-weekenden waren er elftallen en verenigingen wie hun wedstrijd uit moesten stellen i.v.m. corona- en quarantaine-maatregelen.  Het 2e elftal van v.v. Vorden kwam wel in actie en zij wonnen ook haar tweede wedstrijd na de winterstop, namelijk 1-2 in en tegen Ruurlo 2. In een ongemeen spannende competitie (res. 3e klas KNVB C) staat het 2e elftal nu met 4 ploegen bovenaan met 16 punten. Vorden 2 en Grol 3 hebben 9 wedstrijden gespeeld, Voorwaarts Twello 4 heeft 8 wedstrijden en TVO 2 heeft 7 wedstrijden gespeeld. Ook JO11-1 is met een goede reeks bezig en zij hebben alle vier wedstrijden na de winterstop gewonnen, evenals JO19-1 want zij hebben na de winst op Warnsveldse Boys JO19-1 de bovenste plaats veroverd met 9 punten uit 3 wedstrijden. Tenslotte is ook de JO15-1 nog steeds ongeslagen in de voorjaarscompetitie, want met winstpartijen tegen Achilles’20 JO15-1 en Witkampers JO15-1 staan zij met 6 punten uit 2 wedstrijden op de gedeelde vierde plaats.