Gisterenavond heeft Vorden 1 de inhaalwedstrijd tegen DCS in Zevenaar met 3-2 verloren. Het leek in de eerste 15 minuten van de tweede helft heel even zelfs een ‘walk-over’ te gaan worden toen na de derde treffer DCS nog zeker twee á drie levensgrote kansen miste. Maar door een prachtige treffer van invaller Jurre Heij kwam het 1e elftal toch weer terug in de wedstrijd. Helemaal toen in de 76e minuut Luuk Smit met een snoeihard schot de stand op 3-2 bracht en er nog ruim een kwartier de tijd was om zelfs de gelijkmaker de produceren. Zover kwam het echter toch niet en zodoende staat Vorden 1 na 11 wedstrijden op 16 punten en heeft het nog steeds een wedstrijd minder gespeeld, aangezien volgende week donderdag de wedstrijd tegen VIOD gespeeld dient te worden. Komende zondag om 14.00 uur staat de thuiswedstrijd tegen Quick 1888 uit Nijmegen op het programma.