Vorden 1 heeft gisterenavond een oefenwedstrijd met 3-1 verloren van GSV uit en in Giesbeek (4e klas). Vorden trad aan zonder Bas Kortstee, Robin Verstege, Bart Stokman (1e helft), Daan Horstman en zag Luuk Smit tijdens de warming-up uitvallen. Trainer Manfred Graven had daarom Sander Visschers en Nick Ziggers mee vanuit de JO19-1. Vorden begon erg sterk en had in de eerste 15 minuten een aantal mogelijkheden om de score te openen. Daarna viel het elftal heel erg terug en speelde een zeer teleurstellende wedstrijd. Het debuut van Sander Visschers en het wederom goede spel van Nick Ziggers waren de enige lichtpuntjes, waarbij het uitvallen van Rik Schröer en de rode kaart en veldverwijzing van Sam Abbink in de 2e helft voor v.v. Vorden de dieptepunten waren. In de 2e helft bracht Frank Hiddink de stand nog wel op 3-1 en scoorde de topscorer van Vorden 1 zijn eerste treffer van dit seizoen. Komende zaterdag speelt het 1e elftal haar 2e bekerwedstrijd thuis om 17.00 uur tegen PH uit Almelo.