Vanavond heeft de loting plaats gevonden van de 11e editie van de Achterhoek Cup. v.v. Vorden is in dit toernooi vertegenwoordigd door het 1e elftal, de JO15-1 en de VR1. Bij de standaardelftallen, inclusief O23, wordt volgens het knock-out systeem gewerkt, met weliswaar 1 herkansingsronde voor de verliezers in de 1e ronde. Er is een speciale pot met alleen O23 teams en verder is er een pot voor elftallen uit de 3e,4e en 5e klas en een pot voor Hoofdklassers, 1e- en 2e klassers. Vorden 1 komt uit in deze laatste pot en heeft geloot tegen een oude bekende, namelijk SDOUC uit Ulft. SDOUC heeft de laatste vijf jaar bij Vorden 1 in de 2e klasse I gespeeld, maar het komende seizoen komt de ploeg uit in 2H, terwijl Vorden de twentse kant op gaat. De winnaar van Vorden tegen SDOUC gaat naar de 2e ronde en speelt dan op dinsdag 15 november, de verliezer speelt op 1 november nog voor de herkansingsronde. Bij de jeugd is de JO15-1 van v.v. Vorden vooraf ingedeeld in de A-groep met de divisionisten DZC, Longa, Grol, AZSV, SDOUC en Sportclub Lochem en mede hoofdklassers VIOD en AZSV. De Achterhoek Cup van JO15 werkt met een poulefase en daarna vanaf de kwartfinales een knock-out systeem. Vorden JO15-1, vorig seizoen in de finale tegen SDOUC verloren met shoot-outs, is ingedeeld in Poule A samen met VIOD, Grol en Sportclub Lochem JO15-1. De eerste twee clubs van deze poule gaan over naar de kwartfinale. De indeling van VR1 in het damestoernooi wordt later bekend gemaakt. Voor een geheel overzicht van alle indelingen en wedstrijden ga naar de website van de Achterhoek Cup.