De 2e helft van de competitie begint voor het 1e elftal van v.v. Vorden alweer op zondag 22 januari met een uitwedstrijd tegen de Tukkers in Albergen. In de komende twee (voorbereidings)weken speelt het team van trainer Wouter Schouten vriendschappelijk tegen Varsseveld (2e klas zo) en RKZVC (4e divisie zo) om zodoende weer scherp en fris aan de start te komen voor het restant van de competitie 2022-2023. Donderdagavond 5 januari om 20.15 uur is de eerste oefenwedstrijd tegen Varsseveld en op zaterdagavond 14 januari om 19.00 uur wordt er afgetrapt in Zieuwent tegen RKZVC. Het 1e elftal is deze week ook al begonnen met de trainingen en de rest van de vereniging zal vanaf maandag 9 januari weer gaan starten, om zodoende voor zowel de jeugd als de senioren op za-zo 28-29 januari weer te starten met de competities. Tegenstander Varsseveld kennen wij van de afgelopen seizoenen toen zij bij Vorden in de 2e klasse I speelden en RKZVC hebben wij voor het laatst in 2017ontmoet, toen zij een jaar later als Vorden in de 2e klasse kwamen te spelen en direct in het seizoen 2016-2017 het kampioenschap behaalden. RKZVC werd een jaar later zelfs kampioen in de 1e klas en sinds 2018 spelen zij dus in de Hoofdklasse, dat sinds dit seizoen 4e divisie wordt genoemd.