Gisterenmiddag heeft Vorden 1 ook haar tweede wedstrijd op het Quick-toernooi in Hengelo verloren. Nadat vrijdagavond met 3-1 werd verloren van PAX, was gisteren Ruurlo met 2-0 te sterk voor de ploeg van trainer Manfred Graven. De geel-zwarten waren ten opzichte van afgelopen vrijdagavond nagenoeg compleet want alleen keeper Robin Verstege was nog afwezig en Ate Barendsen en Ties Wentink nog niet wedstrijdfit, maar Koen Oosterhuis, Roy Böhmer, Esli Lindenschot en Niels Rondeel waren nu wel van de partij. Het bracht de geel-zwarten echter niet een goed resultaat, want de 2-0 nederlaag tegen Ruurlo was wederom onder het verwachtingspatroon en het lukte dit keer zelfs niet om te scoren. De wedstrijd werd opgeschrikt door het onwel worden van één van onze trouwste supporters en de komst van een ambulance om hem te vervoeren naar Het Gelre Ziekenhuis, maar gelukkig kregen wij een geruststellend bericht dat het allemaal goed ging met ‘Jopie’ en dat het waarschijnlijk te maken heeft gehad met de hitte. Keyenburgse Boys won het toernooi door zondagmiddag met 1-2 te winnen van PAX. Donderdagavond speelt het 1e elftal haar derde oefenwedstrijd tegen WItkampers in Laren, waarna het zich het komend weekend zal storten in het jubileumfeest.

Onze vaste huisfotograaf Johan Bolink was ook aanwezig op het erg warme sportpark ‘t Elderink in Hengelo en maakte wederom een fraaie reportage. Als je op onderstaande foto klik dan is de gehele reportage te bekijken met daarop de in het oranje gestoken selectie van Manfred Graven met Esli Lindenschot, Bart Stokman, Bas Kortstee, Sam Abbink, Bas Abbink, Roy Böhmer, Sven Mulder, Koen Oosterhuis, Daan Horstman, Frank Hiddink, Luuk Smit, Gijs van der Veen, Wiebe de Jong, Kris Koning, Niels Rondeel en Jeff Böhmer.