De KNVB heeft vanmiddag besloten om de wedstrijden van de A-categorie in de komende 3 weekenden geen doorgang te laten vinden. Dit houdt bij v.v. Vorden in dat zowel het 1e als het 2e elftal nu al winterstop heeft en dit jaar niet meer in actie komen. Alle overige elftallen bij v.v. Vorden (Vorden 3 t/m Vorden 7 en VR1 – Vorden JO19-1 t/m JO8-1 en MO19-17 en 15-1) komen uit in de zogenaamde B-categorie en voor deze elftallen wordt de competitie in de weekenden 4-5, 11-12 en 18-19 december wel gewoon gepland en uitgespeeld. Deze maatregelen komen voort uit het feit dat er vanaf afgelopen maandag niet meer na 17.00 uur getraind kan en mag worden. De KNVB heeft advies aangevraagd bij het Voetbal Medisch Centrum en van daaruit is er onderscheid gemaakt tussen de A- en de B-categorie en komen de prestatieve elftallen dus dit kalenderjaar niet meer in actie.

Kijk dus goed op de website, op voetbal.nl of op de APP om wekelijks te bekijken of jouw elftal op zaterdag of zondag moet voetballen. De wedstrijden op zaterdag en zondag mogen niet bezocht en bekeken worden door publiek en alleen de kantine is na controle op QR-code te betreden. Wij wensen alle jeugdelftallen en Vorden 3 t/m 7 en VR1 heel veel plezier en succes in de komende drie weekenden en dat zij toch nog op een fraaie en succesvolle wijze de eerste helft van het seizoen af mogen maken. Vorden 1 en Vorden 2 hebben vanaf nu al winterstop en kunnen wellicht nog onderling voetballen, een oefenwedstrijd spelen of trainen op zondagmorgen. Ook hen wensen wij allemaal nog veel voetbalplezier in de laatste drie weken van voetbaljaargang 2021!