Het 1e, 2e en 3e elftal van v.v. Vorden spelen aanstaande zondag hun eerste competitiewedstrijd in 2020 en hervatten hiermee de competitie in respectievelijk de 2e klasse I en res. 3e klasse C en res. 5e klas.. Vorden 1 heeft weliswaar een goede trainingsperiode achter de rug met vier trainingen op kunstgras in Warnsveld, twee trainingen op ons eigen Sportpark en twee oefenwedstrijden tegen VVG en Ruurlo, maar ziet met de hervatting van de competitie wel steeds meer de ziekenboeg vergroot worden. Naast Ate Barendsen en NIels Rondeel is nu ook sinds afgelopen zondag Luuk Smit geblesseerd geraakt en zijn Frank Hiddink en Daan Horstman nog niet 100% fit. Toch zal de groep van Manfred Graven er zondag as klaar voor zijn en tegen WAVV een positief resultaat weg willen halen in Wageningen. Het 2e elftal is nagenoeg compleet en heeft eveneens veel en lekker getraind de afgelopen drie weken. Ook zij hebben geoefend tegen o.a. VIOD 2 en zijn er veel aan gelegen om de inhaalwedstrijd tegen Witkampers 3 in Laren positief af te sluiten. Vorden 2 komt dan op 10 wedstrijden en zal dan de laatste 12 wedstrijden in de 2e helft van het seizoen nog flink willen stijgen op de ranglijst. Vorden 3 speelt zondag de inhaalwedstrijd tegen De Hoven 2. Deze wedstrijd was in de 1e helft van het seizoen afgelast en daardoor staat het 3e elftal nog maar op 7 wedstrijden en moeten zij ook in het inhaalweekend van 1 maart aan de bak met een thuiswedstrijd tegen Witkampers 5. Vorden 3 staat qua verliestpunten op de vierde plaats, maar dan dient het de inhaalwedstrijden wel te winnen, te beginnen aanstaande zondag tegen De Hoven 2.