De KNVB heeft gisteren besloten om de komende drie zondagen als inhaalweekend te beschouwen en pas 20 februari de competitie te laten hervatten voor de elftallen in de A-categorie. Dit houdt in dat Vorden 1 op 20 februari de competitie hervat met een thuiswedstrijd tegen DIO uit Druten en daarna t/m 6 juni (maandag 2e pinksterdag) iedere zondag aan de beurt zijn, inclusief donderdag 12 mei op hemelvaartsdag. Vorden 1 heeft op dit moment 9 wedstrijden gespeeld en dient dus vanaf 20 februari in 16 weken tijd de resterende 17 wedstrijden af te handelen. Het 2e elftal van v.v. Vorden speelt eveneens in de A-categorie (res. 3e klas), maar zij spelen in een competitie met 12 ploegen en moeten dus nog 14 wedstrijden spelen. Ook zij beginnen op zondag 20 februari met de hervatting van de competitie en wel thuis tegen RKZVC 3 en spelen op maandag 2e pinksterdag op 6 juni haar laatste wedstrijd. Op zondag 27 februari en zondag 17 april is er voor het 2e elftal een vrije zondag gepland en ook hemelvaartsdag 12 mei komen zij niet in actie. Vorden 1 speelt morgen een oefenwedstrijd tegen Grol (2e klasse J) in Vorden en volgende week zondag 6 februari tegen 1e klasser FC Winterswijk. Op zondag 13 februari staat de wedstrijd tegen DVC in Didam op het programma en dit betreft de herkansingsronde in de Achterhoek Cup.