Nu de nationale competities stil liggen vanwege interlandverplichtingen is het tijd om weer een update te doen van de VoProVo-voetbalpool.
In deze pool worden wekelijks de Eredivisiewedstrijden voorspeld plus 3 andere wedstrijden uit het buitenland of Vorden 1/Vrouwen 1.

In de laatste update van januari had Jurre Heij nog een aardige voorsprong op zijn achtervolgers. Maar een aantal weken later ziet de wereld er heel anders uit. In totaal kun je maximaal 120 punten verdienen. Maar 1 of 2 slechte weken kunnen ervoor zorgen dat je zomaar 10 plekken of meer zakt. Echter, een week van 60 punten of meer leert dat je de weg naar boven hebt ingeslagen.

De kunst is om zo constant mogelijk te blijven en iedere week in de top 20 mee te draaien. Inmiddels is de top akelig dicht bij elkaar gekomen. Het verschil in het totaalklassement tussen de nummer 1 en 10 is slechts 20 punten

Dit betekent dat deze top 10 de komende weken moeten zorgen dat ze wekelijks in de top 20 eindigen. Anders lijkt de kans op de kampioenstitel verkeken.

De komende weken berichten jullie verder over de ontwikkelingen.