Na een korte winterstop van 3 weken ontwaakt de VoProVo-voetbalpool uit zijn winterstop. In september begon de pool met 113 deelnemers en zijn er wekelijks 9 Eredivisiewedstrijden en 3 wedstrijden uit het buitenland, KKD of Vorden 1/Vrouwen 1 te voorspellen. In totaal dus 12 wedstrijden waarbij er per wedstrijd maximaal 10 punten te verdienen is.

Iedere weekwinnaar ontvangt 5 euro en aan het eind van het seizoen zijn er ook diverse geldprijzen voor de top 3, maar ook voor overige klasseringen. Halverwege de competitie is het aan de top van het klassement erg spannend.

De top 4 zit binnen 10 punten van elkaar. René Nijenhuis en Jurre Heij zijn de gedeelde koplopers, maar Djoi Stevens staat 3e met slechts 1 punt achterstand. Daarachter is het weer Esther Tuinman die maar 6 punten achterstand heeft op René en Jurre. Nummer 10, Arjan Wagenvoort, heeft slechts 30 punten achterstand op de top. Als je je beseft dat er maximaal 120 punten per speelronde te verdienen zijn dan kan er dus nog van alles gebeuren.

Komend weekend wordt de VoProVo-voetbalpool weer hervat. Alle deelnemers dienen voor vrijdagavond 20.00 uur hun voorspellingen in te vullen. De komende maanden zullen we jullie op de hoogte blijven houden van alle verschuivingen in de VoProVo-voetbalpool.