Het voetbalseizoen is inmiddels al een aantal speelrondes onderweg. In augustus was er weer de mogelijkheid om je op te geven voor de 2e VoProVo-voetbalpool. Dit jaar digitaal met medewerking van Poules.com. Maar liefst 113 deelnemers hebben zich opgegeven. Na 3 oefenrondes is in september de strijd om de prijzen losgebarsten.

Iedere week wint de weekwinnaar 5 euro en aan het eind van het seizoen zijn er ook geldprijzen te verdienen in het totaalklassement.

Dat er binnen Vorden een hoop voetbalkennis is, wordt in de VoProVo-voetbalpool wel bewezen. Er wordt wekelijks goed gescoord en de onderlinge verschillen zijn zeer klein. Zo werd Tom Schröer de vorige keer weekwinnaar en had hij een kleine voorsprong op de rest. Het verschil was slechts 10 punten tussen de volgende 15. Wetende dat er 12 wedstrijden zijn waarbij je bij iedere wedstrijd maximaal 10 punten kunt verdienen, is dat verschil dus niet groot.

In het algemeen klassement is het al net zo spannend. Jurre Heij is al een paar weken koploper, maar hiervoor moet hij wel wekelijks goed presteren, want de concurrentie ligt op de loer om de koppositie over te nemen. Zo is Esther Tuinman op maar 6 punten de nummer 2 en zijn Djoi Stevens, Laura Verstege en René Nijenhuis de overige achtervolgers op een minimaal verschil.

We zullen je de komende weken op de hoogte houden van de gebeurtenissen in de VoProVo-voetbalpool