Vorig weekend was de officiële opening van het nieuwe voetbalseizoen 2023-2024. Naast de uitreiking van de nieuwe tenues was er ook de presentatie van een nieuwe aanhangwagen.

De afgelopen jaren heeft de VoProVo-organisatie, bestaande uit Rutger Wullink, Mikkie Steenbreker, Mark Borgonjen en Chantal ten Barge, diverse activiteiten binnen de vv Vorden georganiseerd. Zo zijn er een aantal quiztochten, diverse pubquizzen en de voetbalpool georganiseerd.

Velen hebben aan één of meerdere van deze activiteiten deelgenomen. Door een inleg te vragen heeft de VoProVo-organisatie wat geld over kunnen houden aan de organisatie van al deze activiteiten.
Een paar jaar geleden, toen het kunstgrasveld bij vv Vorden werd gerealiseerd, heeft de VoProVo al de nodige stukken kunstgras gekocht.

Inmiddels is dit potje weer aangevuld en is de vraag bij het bestuur neergelegd waar dit geld aan besteed zou kunnen worden. Het bestuur gaf aan bezig te zijn met  een aanhanger gevuld met diverse buitensportactiviteiten, waaronder een opblaasbaar pannaveld, snelheidsmeters en bubbelvoetbal. Een investering waar alle leden, zowel jong als oud, gebruik van kunnen maken. Juist hierom heeft de VoProVo besloten om zijn steentje er aan bij te dragen. Op de foto is het resultaat te zien.

De VoProVo-organisatie bedankt iedereen voor de deelname van de afgelopen jaren. Mede dankzij jullie is dit mogelijk gemaakt en wellicht tot de volgende VoProVo-activiteit!