Even voorstellen

De nieuwe trainer voor het Vrouwen voetbal bij VV Vorden. Mijn naam is Walter Vrijdag en ik ben woonachtig in Groenlo en gehuwd met Wilma. Ik ben werkzaam als logistiek medewerker bij een metaal bedrijf. Zelf ben ik lang voetballer geweest in verschillende jeugdselectie teams en in het 1e en het 2e bij de SV Grol. En later natuurlijk nog gevoetbald in de lagere teams bij SV Grol.

Na mijn voetbalcarrière ben ik begonnen als jeugdtrainer in Aalten en heb daar mijn TC3 gehaald. In de eerste jaren ben ik jeugdtrainer geweest bij verschillende verenigingen en in verschillende leeftijdsklassen.Na enkele jaren hoofdtrainer te zijn geweest bij enkele clubs in de Achterhoek heb ik ook nog even een uitstapje naar Duitsland gemaakt om daar hoofdtrainer te zijn. Ondertussen heb ik mijn UEFA B diploma gehaald. Na een jaartje niets doen op voetbalgebied ben ik terug gegaan naar SV Grol en daar ben ik sinds een seizoen of 5 breedtesport coördinator/trainer. Sinds een paar maanden ben ik ook vrouwen voetbaltrainer.

Na enkele goede gesprekken te hebben gevoerd bij VV Vorden hadden wij het gevoel dat wij wel bij elkaar passen. Dit omdat wij allemaal dezelfde doelstelling hebben voor de aankomende seizoenen. VV Vorden is een goed gestructureerde en warme club waar een goede sfeer heerst. Ik hoop op een goede samenwerking met iedereen binnen VV Vorden.

Groeten van Walter Vrijdag