De voetbalvereniging Vorden gaat het nieuwe seizoen van start met 6 seniorenelftallen, 1 damesteam. 1 G-team en 1 45+ team. De voorlopige indeling van de selectie (Vorden 1+2+3) is reeds op deze site vermeld en voor deze spelers zal op 20 juni een info-avond volgen. Voor Vorden 4,5 en 6, Dames 1, G-team en 45+ volgt hieronder de voorlopige indeling zoals de seniorencommissie deze heeft opgesteld. Door het geringe aantal spelers bij het 7e elftal en het stoppen van een groot aantal leden bij het 5e elftal, hebben wij besloten om deze twee teams bij elkaar te voegen en het nieuwe 5e van te maken. Bij het 6e elftal komen de nieuwe spelers uit de JO19-2 te voetballen, zodat deze jonge spelers bij leeftijdsgenoten in het 6e terecht komen. Mocht je naam per abuis niet vermeld staan in onderstaande lijst meld je dan via secretariaat@vvvorden.nl. Naast deze 136 ingedeelde voetballende senioren, is er ook nog een lijst aanwezig van ‘niet spelende leden met pasje’ waarop een beroep gedaan kan worden als een elftal een keer extra spelers nodig heeft.

Hierbij het excelbestand met de werkbladen per categorie:  Website-Lagere-Senioren_Dames1_G-team_45

Vorden 6 seizoen 2018-2019 - vv Vorden