Hoewel we amper nog in 2024 zitten is het voor Vorden 1 alweer tijd om zich te gaan voorbereiden op de tweede helft van de competitie. Op 21 januari wacht de 1e competitiewedstrijd al, een uitwedstrijd tegen DIO ’30.

Voor die voorbereiding is Vorden 1 neergestreken in Portugal. Daar gaat het de komende dagen bezig met de voorbereiding en zal er een training worden afgewerkt, maar zal er ook aan teambuilding worden gedaan. Hierbij een kleine sfeerimpressie.

Daarnaast heeft Vorden 1 dit seizoen ook een doelpuntenactie in het leven geroepen. Een deel van de opbrengst is voor Vorden 1, maar een deel komt ook ten goede aan de voetbalvereniging. In dit geval zal dit naar de jeugdafdeling gaan. Momenteel staat de teller op 14 doelpunten in 10 wedstrijden. Hopelijk worden hier de nodige doelpunten aan toegevoegd in de 2e helft van de competitie.