De selectie van v.v. Vorden start de voorbereiding op het nieuwe seizoen met 53 spelers voor het 1e, 2e en 3e elftal op zondag 1 augustus. Het 1e elftal onder leiding van de nieuwe hoofdtrainer Wouter Schouten zal in deze voorbereiding van 8 weken (!) zes oefenwedstrijden spelen en drie bekerwedstrijden. Allereerst zal er op zondag 8 augustus een onderlinge wedstrijd gespeeld worden tussen twee elftallen van v.v. Vorden bestaande uit 32 spelers van de selectie. Daarnaast wordt er geoefend tegen FC Trias (3e klas), AZC (3e klas) en GSV’63 (4e klas) en zal Vorden 1 ook mee doen met het PAX-toernooi waarin op vrijdagavond 20 augustus en zondagmiddag 22 augustus dus twee keer aangetreden zal worden. Op de eerste 3 zondagen van September zal het 1e elftal drie wedstrijden afhandelen van de bekercompetitie, waarbij in de 1e ronde (poulefase) altijd aangetreden wordt tegen een 1e-klasser en twee 2e-klassers.

Klik op het volgende excelschema om de gehele voorbereiding van de selectie/Vorden 1 terug te zien : Vorden 1 voorbereiding 2122